Retourbeleid
Retourbeleid
Bij Leemans Gravering streven we naar de hoogste klanttevredenheid. We begrijpen echter dat er soms situaties kunnen zijn waarin u niet volledig tevreden bent met uw bestelling. Daarom hebben wij een duidelijk en eerlijk retourbeleid opgesteld.
Retourneren van Gepersonaliseerde Producten
Omdat alle producten die we leveren gepersonaliseerd zijn met graveringen, kunnen deze niet worden geretourneerd of omgeruild tenzij het product defect is of er een fout is gemaakt tijdens het graveren. We vragen u om goed te controleren of alle gegevens (zoals tekst, logo's en afbeeldingen) correct zijn voordat u de bestelling plaatst.
Fouten of Defecten
Indien het geleverde product een defect heeft of als er een fout is gemaakt in de gravering (bijvoorbeeld verkeerde tekst of logo), verzoeken we u om contact met ons op te nemen binnen 7 dagen na ontvangst van het product. Wij zullen het product dan kosteloos omruilen of corrigeren.
Retourprocedure
- Neem contact met ons op: Stuur een e-mail naar info@leemansgravering.nl of gebruik het contactformulier op onze website, en geef een duidelijke uitleg van het probleem en eventueel foto's van het defecte product.
- Beoordeling van uw verzoek: Wij beoordelen de situatie en nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om de retour of omruiling te regelen.
- Retourzending: Als we akkoord gaan met de retourzending, ontvangt u van ons een retourlabel of instructies voor het terugsturen van het product.
Kosten van Retourzending
- Als de retourzending wordt gedaan vanwege een fout van onze kant (bijvoorbeeld een fout in de gravering), zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen.
- Als het product om andere redenen wordt geretourneerd, zijn de verzendkosten voor de klant.
Terugbetalingen
Bij goedgekeurde retouren voor defecte of verkeerd gegraveerde producten ontvangt u een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten (indien van toepassing). Terugbetalingen worden verwerkt binnen 7 werkdagen nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd.
Uitzonderingen
Houd er rekening mee dat op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen in veel gevallen niet geretourneerd kunnen worden, tenzij ze defect zijn of er een fout is gemaakt bij de gravering. Dit geldt ook voor producten die al gebruikt of beschadigd zijn na ontvangst.